tisdag 1 september 2009

Look at us.

Lunchdags nu men jag orkar inte gå ner och fixa något. Sitter kvar och går igenom bilderna sen i Lördags. Ha-ha-ha, vi är så ruuuliga. Eller specielt jag, för jag har ingen fantasi. Tio bilder är på mig och nina, vi sitter och glor in i en kamera och gör massa med saker som galler in i huvudet när man dricker FÖR mycket. Vi skratta och vissla sen skratta vi lite till. Men det jag inte förstår är hur jag kan ha Nina som en sådan magiskt fantasi vän som hittar på allt möjligt framför kameran, medans jag tittar fram och håller upp två fingrar (som peace-fingrar), varför i hela friden måste jag ha dom fingrana där? vad gör dom till nytta? Vad skapar dom för rolig stämning? Och framförallt, VARFÖR?! - Nåja, vi hade roligt. Det blev inga två-fingrar sen för efter två timmar så visste jag knappt vad fingrar var eller vart dom satt på kroppen. Roligt ska det va!





[LISETTE]

Inga kommentarer: