lördag 5 september 2009

2 - 1

Har precis satt mig framför datorn och skulle bärja skriva ett tråkigt inlägg om hur sverige tappade matchen från 1 - 0 till 1 -1 på en klumpig straff. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen, så stiger herr Zlatan Ibrahimovic Malmösonen fram. Slår in 2 -1 när matchen är slut. Matchminut 93 hade passerat och ja,det spelades inte en sekund efter målet så verkligen sista sekunden.! shit jag vet inte vad jag ska säga.Jag har aldrig sett något liknande altså. Herregud vilken känsla. Fotboll är bra konstigt men tusan vad man älskar det altså. Kung ibra! Så otroligt för mig , de och hela sverige. Nu finns chansen där att knipa en vmplats! Ahh, vet inte hur eller vad jag ska skriva. Hoppas ni såg den!

// Christoffer

2 kommentarer:

svärmor sa...

såg inte matchen..hmmm...däremot såg jag dig dansa i mobilen igår!!
hahahaha...va vi skrattade lisette o jag!!
det såg bara fööööör härligt ut! *S*

seeeexyyy svärson...hahaha..

LINDHEKEPP sa...

hahahahah men herregud usch nej jag hoppas inte att det är just den filmen jag tror att det är haha :D