onsdag 9 september 2009

Vi åt där igen!

Gårdagen sluta upp med vår favorit buffe. Gott var det och denna gången lät vi bli att bli mätta. Ganska nyttigt var det med så man kunde sitta i evigheter kändes det som. Efter mat blev det givetvis bio och vad såg vi då? Självklart Beck. Jag är inte bevsiken men lite förvånad är jag över hur filmen var, väldigt annorlunda Beck film. Jag gillar den och jag längtar tills de andra filmer kommer. Jag hoppas på att de också kommer på bio.



Idag är det jobb som gäller men det är bara i två dagar så jag kan inte klaga, sen är helgen min. Det är bara synd att det går så snabbt mellan helgerna. Det är inte lika roligt. Och nu ska vi sitta i vår nya lokal, och även det kan ta lite tid att vänja sig med. Jag kommer gå till den gamla hela tiden om jag känner mig själv. Nu är det fix fix and then work work.

[LISETTE]

1 kommentar:

mary sa...

fan va gott det såg ut då. Nu vart jag hungrig :)