fredag 18 september 2009

Myskväll i Oxie igår och det brukar leta till chips och annat snusk snask. Men inte igår inte. Gjorde en fruksallad till mig och min lilla sjukling som låg på soffan med världens ryggont. Tycker så otroligt synd om henne , gjorde mitt bästa att ta hand om henne. Hoppas det hjälpte lite i alla fall. En fruktsallad på äpple, apelsin, ananas , vindruvor , nektariner, päron , banan (såklart) som jag toppade med färska blåbär.

Nyttigt , gott och framför allt billigare än lite lösviktsgodes med ett choklad. Det kostar verkligen! En riktig myskväll , men med tanke på lisette kära rygg så fanns det inte mer och göra. Men jag klagar då verkligen inte!

Blir nog att beställa min heta jacka i dagarna, ingen mer än lisette som tyckte om den tro ?

// Christoffer

Inga kommentarer: