onsdag 2 september 2009

skonsam för håret.


Titta vad jag hitta. Plattången som jag velat ha och är nu på Rea. ja jag slog till med en gång, och en liten dust it burk med som jag haft innan. Min är nu slut. Nu jäklar är jag glad.
Min lattång här hemma är bara skit och det var inte alls längesedan jag köpte den. Men vet ni hur jag kommer att göra för att få den för mig själv? Jo, jag ger lillasystern min gammla. Kanske låter hon bli att gå in i mitt andra rum där kläderna finns och där jag gör vid mitt hår.

Jag ser detta som ett slut på den onda cirklen som föregår här hemma mellan oss två syskon. Mohaha. I'm glad! Och det känns som jag nu satsar på grejer som verkligen håller. Det är bra, för då slipper jag tänka på det i framtiden. Nu ska jag börja städa. Det är en städdag idag. phu....

bild och beställning från bangerhead.
[LISETTE]

1 kommentar:

Josse sa...

Jag älskar den, använde den idag, och den var superbra!= )