onsdag 2 september 2009

Efterlyst har börjat igen och då börjar alla hemska tankar man kan få lite dåå och då! Som jag och lisette vi är lite unika, går vi ensamma i en mörk grå gränd så hör både hon och jag " 08-702 00 90 " som då är efterlyst tips nummer. Helt jäkla psyko vi vet!

Men usch verkligen vad det händer grejer. Och när lisette tar upp bröllop så var det verkligen tungt att se en kille på efterlyst. Han och hans blivande fru skulle gifta sig den 8 augusti men den 1 augusti så försvinner hos spårlöst. Han satt och försökte hålla både hoppet och gnistan uppe. usch, man kan inte ens tänka sig in i hans sits. Och som han sa " jag vet inte varför jag gråter det gör inte saken bättre ändå ". Då är det tungt, när man inte ens känner att det är lönt att gråta. usch! Ge mig glädje!

Det får jag imorgon i form av lisette, vad vi gör vet ma naldrig men vankas om en shoppingrunda! En liten en iaf! :)

// Christoffer

Inga kommentarer: