torsdag 24 september 2009

Historien om Pokerfilten.

Kommer hem och svärfar ringer. Efter ett bra tag av planering av pokerkvällen så berättar han att han beställt en pokermatta/filt som han ska hämta ut imorgon som vi ska ha på lördag. En riktigt bra grej altså, känns allt proffsigare och sådär ni vet.

Vi lägger på och jag går upp på mitt rum där ett paket ligger på sängen och jag öppnar det såklart. vad tror ni att det är ? Jo då det är en pokermatta som jag köpte på tradera för några veckor för en ytterst liten peng som jag bara glömt bort. Stor snygg grön sak!

Ringer upp svärfar och berättar hela storyn och båda säger , jaha vad gör vi nu då?
Jag tar med min så ser vi vilken som håller måttet, han skickar tillbaka sen eller så säljer jag min eller så ligger den under sängen!

// Christoffer

Inga kommentarer: