torsdag 10 september 2009

make the stupid people shut up.

Sista jobbdagen idag innan helgen. Imorgon är det helg för min del. Det enda som irriterar mig är hur jobbigt de sista dagarna måste vara. Idiotiska och jobbiga. Människor vägra inte lyssna utan fortsätter att babla på. Jag lyckas i alla fall få fram min åsikt. Jag gjorde så att min ena kollega fick lika stor tjänst som oss. Hon hade mycket mindre innan. Nu får hon jobba lika länge som vi, vilket gjorde henne glad. Ja, kanske blev jag inte omtyckt när jag försökte framföra min åsikt, men jag fick fram det jag ville och jag fick något gjort. Ibland behövs det. Jag kan kanske sova med gott hjärta och drömma gott kanske? Jag vet inte riktigt, kan knappt tänka klart just nu för jag är riktigt förbannat trött om jag ska vara ärlig. Imorgon ska jag inte ställa någon tid. Vaknar jag 10.00 så ska jag somna om och vaknar jag 12.00 och känner mig lika trött så kommer jag somna om...eller nej, jag kommer gå upp till mamma och mina syskon och säga hejdå och lycka till på sin resa till cypern, men efter det ska jag gå och lägga mig om tröttheten inte lagt sig.
Då kommer jag somna i en väldigt ensam miljö.

http://steinunn.files.wordpress.com/2009/03/stupid-people-shut-up-c117515861.jpg

Kommer sakna mamma och denise. Brosan bor inte hemma, men jag saknar han lika mycket för det. Jag ska i alla fall ladda om rejält under helgen. För på Måndag så är det dags igen för nya tag och nya ord att få fram och diskutera. Det är vad det enda det tycks göra på jobbet nu för tiden. Helt annat än vad det jag egentligen ska göra.
Godnatt.

[LISETTE]

1 kommentar:

ssssssssss sa...

Ville bara säga att jag gillar din blogg...