måndag 7 september 2009

Modekungen

Jag har hittat lite småting som jag gärna hade klickat hem. Men något hindrar mig. Jovisst ja, jag måste ju klara mig tills nästa lön. Fast det bästa jag vet med modekungen att allt finns kvar där en längre period. Men ska jag vara ärlig så är det egentligen bara enbart skorna jag behöver. Jag tror inte alla mina tygskor håller hela höst/vintern haha. Jag hade önskat de kunde vara så.

Nej, fick nyss ett sms om att min plattång från bangerhead har levereras. Ska hämta ut och sen så ska jag nog allt testa mig fram! Denna dagen sluta bra trots allt.









[LISETTE] BILDER TAGNA FRÅN MODEKUNGEN.SE

2 kommentarer:

emma sa...

ballt halsband!
vad är det för plattång du beställt? ) ghd? :)

madicken sa...

aah, milikey!

sv: klart det blir snyggast att klä sig efter sin kropp, hur den nu ser ut, liten som stor, kort som lång. alla har sina problem med vissa plagg, färger och skärningar MEN sen FÅR man faktiskt klä sig i vad man vill oavsett om någon annan tycker att man ser som du säger "lite gravid". alla får ha en åsikt, men huvudsaken är att man själv trivs i det man har på sig och inte har det för att det är på modet liksom :)

storleken för både tjej och kille skulle jag säga är normal i midjan, i längden är standard 34, men vi i butiken erbjuder alla kunder att få byxorna uppsydda.
för tjejer är de flesta WeSC-jeansen väldigt stretchiga så då rekommenderar jag att gå ner en storlek, för de går alltid ut sig.
har du inte haft WeSC-jeans tidigare vet du inte vad du går miste om, de är grymt sköna. särskilt min favoritmodell som heter Eve, ett litet tips bara. och för killen, Kelvin.

det blev långt detta, en hel uppsats :)