tisdag 8 september 2009

katten fiser & jag äter ananas

Igår blev det rätt tidigt för mig. Ganska skönt det också faktiskt. Jag åt lite ananas innan sömn, men för helvete. Ät inte för många som jag gjorde. Det gjorde ont i munnen. Kändes som den skulle frätas bort. Fick dricka flera liter vatten. Smulan (Katten) bara låg brevid och kurra och hade sig. Fick inte ha sängen ifred ens. är det såhär det ska vara när jag passar henne så kommer hon få ligga på golvet...i en korg. För hon bokstavligen sprider ut hela sig över hela sängen. Och så fort man rör sig så ska hon börja leka och fisa rejält. Phu, söt är hon vilket som.




[LISETTE]

2 kommentarer:

miss*E* sa...

söt katt,ja har haft en som såg ut sådär,och som också hette Smulan!Har en nu som heter Killer,och han är också en rejäl fisare! :P

mamma sa...

Ohhh...Näää...inte en korg på golvet!!
fan...nu blev jag orolig!!! inte ska hon väl ligga på golvet en hel vecka????? Ohhhh....mår illa!!!

icsh...lova nu ta hand om henne!!!
älskar dig o smulan!
puss