tisdag 15 september 2009

Svenska Hollywoodfruar!

Svenska Hollywoodfruar! Var det någon som såg den skiten som gick på trean igår 20:00. Jag råkade tyvärr att zappa förbi det och jag fastnade några sekunder där de t.ex följer paret Anna & Paul Anka, kvack kvack! Men herregud var hittade de människorna ? Jag tyckte de verkade riktigt blåsta och hade en verklighetsuppfattning som är lika med noll om ni frågar mig. Är någon intresserade av att se hur deras " fancy " liv är ? Ärligt talat ? Nej usch fy fan! Någon av de hade förutfattade meningar om folk från höger till vänster. Jag blir irriretad av att bara tänka på det. Titta på det några minuter och du kommer ganska snabbt inse vilket underbar liv du själv lever med en fullt fungerande hjärna! And no Botox!

// Christoffer //

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig helt, när jag spg reklamen om dokumentären så tänkte jag "fy fan så patetiskt, detta måste jag se, dumma blondiner i america *woopwoop*"

Sagt och gjort så sattes tvn på (inte ordagrannt)och jag satt & störde mig något fruktansvärt på Ms. anka... kvack kvack.. helt rätt.. USCH vilket folk!