fredag 4 september 2009

Helg igen!

Helgen är kommen och hösten är kommen. Åkte till jobb idag i pike och hoodtröja. Fy för tusan vad kallt det var altså. Nästan så att det verkligen bet i en. Lisette sov hos mig igår och i´dag gick man inte ifrån henne när hon ligger där halvdäckad i sängen. Idag följde hon med upp och tog bussen med mig, tyckte verkligen synd om henne för man ser direkt att hon inte vill. Jag erbjöd henne stanna kvar men var tvungen och komma iväg tyvärr. Nästa gång! Men hur som helst kallt var det och hon var faktiskt ganska så pigg på bussen.

Lördag imorgon, eller idag ja ni fattar! Sverige har Vm-kvals match borta mot Ungern. En förlust där och sverige kommer med all sanolikhet att missa VM som går i sydafrika om drygt ett år. Vilket hade varit katastrof både för mig och alla andra, det får bara inte hända. Inte fotbollsintresserad ? Håll tummarna ändå!

Titta på detta så kanske, ja kanske då inser man vad som gör fotboll så underbart. Film sen derbyt i måndags mot Hiv. Lovar er, ta en titt! Mer än 20 sek! :)




Erkänn ni älskar fotboll nu eller hur? Är så mycket mer än " 11 killar som jagar en boll " . Håll iaf tummarna för sverige!


// Christoffer


P.s Det ska såklart vara Hif och inte Hiv, svårt att hålla reda på allt skit. D.s

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Jag har tävling i min blogg1 så var med om du vill=)!kramis

Jeanette sa...

Ja, det var verkligen grymt kallt idag. Dessutom så blåste det rätt bra och de gjorde ju inte direkt att det blev varmare

LINDHEKEPP sa...

Det var verkligen kallt ja, och ja det var blåsten som gjorde de kallare, bara att inse man kanske fpr lägga ner sina shorts i lådan för gott