måndag 7 september 2009

Jackan på eller av ?

Kyligt och blåsigt imorse när man skulle bege sig till jobb. För kallt för hood ? Jo så det fick bli jacka och herregud vad stor och påklädd man kände sig att ha jackan på. och när man väl åkte hem från jobb så sken solen som aldrig förr. Är det inte för typiskt? Jag känner ändå charmen att traska runt i stan i vinterjacka och småfrysa lite! Jobbig tid nu mitt emellan man vet inte vad man ska ha på eller inte på. Vi får kylan och svärmor åker till cypern och värmen, lyckost!

Imorgon vankas det bio, Beck med lisette och en god bit mat på stan. Kan bli väldigt trevligt det altså. Sett fram emot det länge. Länge sedan vi var på bio så.

Kalla mig tvnörd om ni så vill men kvällen har jag spenderat framför tv igen!" Färjan 3 "hade premiär och jag måste erkänna att jag har en viss förkärlek till det programmet. Soft liv på en båt ändå, skulle faktiskt kunna tänka mig ett jobb på en sådan båt. Lite mer servicejobb än det jag har nu. Vill ha mer service! Någon timme senare var det dags för " Roast På Berns " som var helt okej. Stand up och humor funkar altid speciellt om david batra är med! Saknade bara Kristoffer Appelquist!

Jag ska göra som lisette som ligger helt utslagen i hennes säng, det vill säga bege mig mot sängen! Mer av oss imorgon! Puss påreee!

// Christoffer

Inga kommentarer: