fredag 18 september 2009

"Gör honom till världens bästa älskare"

- Har fått hem nytt nummer av cosmopolitan. Jag har faktiskt fått tre nummer gratis. Rätt impad. Jag tackar och tar emot. Det är inte så att det är min favorit tidning men det går att läsa. Speciellt idag när ryggen värker och det är massa med frukt över sen igår. Nu har jag något att göra.


Det jag läser från tidningen först : "Gör honom till världens bästa älskare"
Det känns som det är samma gamla oldie-advice i alla tidiningar.

[LISETTE]

2 kommentarer:

Sandiie sa...

Haha! Vet inte om det är bra eller dåligt att du trodde att jag var 18. :P Är det bilderna som gjorde att jag såg ut som 18 eller mitt sätt att skriva? :P

jayne sa...

dahhhhh... jag förstod att det var skoj ;)
men man måste träna!!!!!!!
Ha det gött... när kommer mammsen hem????