torsdag 17 september 2009

Dags att börja tänka runt om.

Jag lyckades få i mig lite sömn. vakna för en stund sen. Det är inte kul. Skulle stannat uppe istället. Kommer få problem i natt. Ligga där brevid Christoffer och rulla fram och tillbaka. Kommer gå åt helvete. Längtar inte! Nu ångra jag att jag ens somna. Ska i alla fall ta mig ett stort glas oboy nu. Är fullständigt irriterad idag. Ungdomarna utanför fönstret kan inte låta bli att gasa lite extra på sina mopeder, och ibland undrar jag varför vi just skulle bo mitt emot skolan?!

Det jag egentligen skulle skriva var det här med sömnen. När jag låg vaken sålänge så läste jag runt i olika bloggar. En del hade gått upp för att jobba men fått dålig sömn, en del andra hade hade råkat ut för det jag hade råkat ut för att inte kunna somna. varenda ett inlägg jag kom åt handla om brist på sömn. Men visst måste det vara något som vi gör fel? Eller lider vi verkligen av sömnbrist allihopa? dags att tänka om. Jag börja tänka om. Inte en chans att jag ska gå igenom fyra dagar utan sömn. Då undrar jag vad det är som händer runt den människan som inte får sova på fyra dagar. Eller så vill jag helst inte veta.

Oboy nu!
[LISETTE]

Inga kommentarer: