torsdag 10 september 2009

Vi börjar morgonen med en tävling.

Natten gick bra tillslut. Lillasyster sov hela natten ut utan några oroligheter. Jag somna sedan efter en bra stund. Idag är jag så trött så jag inte vet vad jag ska göra eller ta vägen. Låt jobbet gå smärtfritt ikväll. Har haft konstiga drömmar också. Usch, nej nu ska man inte klaga. Snart helg, snart mer sömn och snart mer vila och pussandes med omvärlden.

Jag börja i alla fall dagen med att vara med i en tävling. Gå med och du kan vinna ett HM-kort med värde 500kr. If you not in, you can't win ;) - Gå med du/ni också. Jag vet att ni vill.
Tävlingen avgörs med en namnlott, men skulle du länka på din egen blogg så får du en lapp till, dvs du har två lappar. Som sagt, det skadar inte.

Du hittar HM-tävligen här!

Lycka till.

[LISETTE]

Inga kommentarer: