fredag 18 september 2009

We are newly engaged

Igår gick jag och Christoffer och handla lite mer frukt till vår fruktsallad vi skulle ha på kvällen.
Vi skoja, skratta och stimma. Valde några fina frukter och gick och betala.
När jag gick förbi de små apparater som har både leksaker, tuggummi, slajm-bollar och studsbollar så fick jag ett liten tanke. Jag vill förlova mig med Christoffer. Varför inte? Han är min kärlek, min rätta och en man som jag inte kan sluta titta på.


Jag tog upp två femmor ur fickan och gick och tryckte ut två ringar från godis apparaterna, fast i detta fallet var det olika ringar. Vi skratta och tog på oss varandra ringar och gav varandra en kärlesfylld puss med lite bus i. Självklart passar inte ringarna oss och dom färgar av sig efter några minuter. Men vi är glada och nyförlovade. Yupp, Det är vi det!

[LISETTE]

3 kommentarer:

simone sa...

SV: Tack hjärtat! :)

haha, älskar din header :D

my junkyard - life, love, laugh - street, style & passion sa...

men vad söta ni är, ååh alldeles så man känner kärleken. så vackert att se sådant!

sv: ja eller hur, det nya nu framöver är : "more is more" :)

jayne sa...

OJ...grattis får man säga!!!!!