tisdag 1 september 2009

Lilljulafton

Fredag fredag fredag ( förra fredagen då ). Var på förhand redan en grym kväll. En riktigt slappekväll med min vackra lisette och tacokväll med familjen hemma hos mig. Sen skulle vi se " Män som hatar kvinnor " med resten av familjen ihop med tonvis av nötter och godis. Det kunde bara inte misslyckas. Innan vi kom hem åkte jag och hämtade mina Converse All-Star som kom samma dag som förövrigt var riktigt heta! Stilrena, snygga och lite taaajta!


Efter den långa tacon så går vi upp på mitt rum för att byta om tills lite mer slappkläder inför filmkvällen. Då ber Lisette att jag ska sätta mig bredvid henne i min soffa och då kände man att något var på gång men man visste inte vad. Hon skojar såklart bort det direkt och låter mig för några sekunder tro att de skulle ta slut. Men då i samma stund så tar hon fram ett litet vitt paket och ger mig medans man ser att hon blir lite generasd och blyg. Hur somhelst urgulligt!


Jag öppnar upp det och i min första blick så ser jag vad det är och utbryter " neeeeeeej neeej neeej du skojar! " Vågade jag verkligen tro att de var en " ED HARDY Tröja " ? usch nej det vågade jag inte men jag tar upp tröjan och jag hade så rätt. Gud så glad jag blev, men hade jätte svårt att ta emot en sån fantastiskt present en fredag som den! Lisette insiterade och fick mig pröva den direkt. Den satt som sydd för mig. Så oooootroligt snygg är den och jag vet inte än hur jag ska kunna tacka henne för de! Om det ens går ? Den är så otroligt snygg! Det var en kärleksgåva som hon blandade med underbara ord som får mig att smälta än idag! Shite lisette du är bara för bra för att vara sann!




Jag la in både mina egna bilder och från nätet så att ni verkligen ser för min kamera håller inte världsklass direkt. Men är den inte så otroligt snygg ? Jag kan verkligen förstå att jag verkligen fick den av henne. Alla vet vid detta laget att hon verkligen är den finaste människan i hela världen. Men hon slutar aldrig överraska mig på positiva sätt hela hela tiden. Hon är den största drivkraften i mitt liv, allt den glädje hon ger mig ger mig kraft för månader och då har jag inte ens nämnt kärleken! Jag kan inte ha det bättre!

// Christoffer

Inga kommentarer: