lördag 19 september 2009

Jag har saknat er!

I natt kom Mamma och Lillasystern hem. Bruna och vackra var dom. Jag vill också bli så brun, men tyvärr så fick jag vara den enda som fick lida av kritvithud. Jag fick fina presenter av mamma. Jätte fina faktiskt. Och givetvis fick jag och Christoffer en flaska sprit att dela på. Eller rättare sagt att shota på! Gillar vi! Jag fick en jättefin tavla också av mamma. Med en text som jag nu läste jätte noga (var ganska trött i natt) och får lite tårar i ögonen faktiskt.

"Daughter - you can become the person that you want to be.
The world is open to you. Where you try you can succeed
. A Lasting love surrounds you support is always there no
matter where you go in life love follows you everywhere"


Mamma vet hur jag är med framtiden. För mig är framtiden plågsam. Denna tavlan satte jag upp direkt. Den ska jag läsa så många gånger om. Det är självklart en påminelse om att slappna av! Älskar dig mamma :)



[LISETTE]

4 kommentarer:

jayne sa...

Så fint... men du har en alldeles underbar mamma!!!!!!!!! Hon är en fin kompis också.

SKÖNT att de kom hem välmåendes.. med tanke på hennes oro innan för flyget.

ha det gött

THERÉSE sa...

det var en himla härlig header du har där!

Lia ☆ Keep it real sa...

Fan vad fin text på tavlan <3

my junkyard - life, love, laugh - street, style & passion sa...

vad vackert! en liten omtanke kan betyda så mycket :)

sv: haha jo men jag kände att det var dags att försöka göra något åt folks uttal. kanske kan nå några i alla fall. sedan finns det många som redan har förstått att det inte heter vääsk :)

tack förresten, ang. koftan!