måndag 7 september 2009

No sunshine?!

Ingen sol och ingen stråle. Ja, vad ska man göra? Det är bara att börja bädda sängen, äta frukost och sen...ja vad ska jag göra nu? Har städat här lite hemma men man känner genast att man har noll att göra. Rummet behövs inte städas, kanske dammas av lite men inte mer och orkar jag verkligen göra mig ordning för att åka till stan och ha något att göra?

Om det blir kväll så vet jag exakt vad jag ska göra. Det blir väl nytt nagellack och skrubb skrubb. Ja, det vanliga man gör en gång i veckan "ta hand om dig". Ibland tröttnar man.

[LISETTE]

1 kommentar:

Lia ☆ Keep it real sa...

"jag har något som du kan trycka på"
Hahaha, torrhumor är BRA humor :) ♥ Sötnöt!

Så du är uttråkad idag? :/ Samma här, fast jag har hundra saker att göra.. tyvärr bara tråkiga som städning etc. haha..