tisdag 1 september 2009

Kunde lördagen slå fredagen ?

Efter en fantastisk fredag så vaknar vi upp ganska så tidigt och åker in till stan efter frukosten och letar kläder och annat inför kvällen. jag hittade inte ett skit men lisette hittade massor som ni såg, man skulle vart tjej!

Kvällen ägnade jag i Kävlinge hos kompisen Emelie som ska flytta till Canada under en period så vi tog ett farväl av henne med hennes släkt och vänner. Fyllde en stortaxi med festfolk och sprit så kunde kvällen sätta igång. Hade verkligen jätte trevligt där och maten smakade hur bra som helst eftersom de var taco, andra dagen i rad! I Malmö mötte träffade vi lisette & nina som följde med oss ut, om jag tjatade mig till det vet jag inte men så fall får jag ångest. Vi hade i alla fall hur kul som helst och 0703 sitter jag och lisette i hennes kök och äter mcdonalds. Det är en riktigt kväll det ska ni veta suckers!

Lördagen var helt fantastisk men fredagens kärlek var magisk!

Söndag och vi åker till lisettes mormor Inger och hennes man Nisse som bjöd Italienska köttbullar i tomatsås med taggiatelle. Första gången vi åt det och det var vrålgott. Tog hem receptet till mamma direkt. Till efterrätt fick vi glass med en "sås" gjord av plommon & äpple. Vi satt där i säkert 5 timmar och åt gott och skrattade och pratade om allt möjligt. Jag hade en sån varm känsla i magen hela kvällen och man ville verkligen inte gå därifrån. När solen lagt sig begav vi oss iaf hem men med ett snabbt stopp hos videobutiken och hyrde "Watchmen ". Men vilken söndag. Den bästa på länge, den vill jag gärna göra om!

//Christoffer

// Christoffer

Inga kommentarer: