måndag 21 september 2009

Billiga skor.

Nu har jag gjort allt som jag kan tänka mig plus att jag slukat en halv påse kola. örk! Men efter det gick jag in på skopunkten.se. Där är jag aldrig och jag vet nästan aldrig vad dom erbjuder. Nja, jag hade ganska rätt. Det fanns inte så mycket. Jag hitta fyra par som jag skulle kunna tänka mig. Eller jha för min del två par och sen titta jag lite på männens skor. jag bestämmer inte över christoffers stil men jag kunde i alla fall gissa mig fram vad han skulle gillat. Sen är dom inte wow, det kan jag inte tycka. Det är bara något med skopunktens stil på skorna som får mig att rycka till i hela kroppen. På ett dåligt sätt. Men alla dessa par var helt okej.






[LISETTE]

2 kommentarer:

emma härnqvist/perfektion sa...

tredje skon uppifrån är så grymt snygg. dock ser jag lite kort ut när jag bär sådana..

jayne sa...

ah..tredje paret är ju nästan Jodphurs... som vi hade (Din mamma och vi andra) när vi var UNGA.
Snygga skor... får kanske kolla in sidan