lördag 5 september 2009

Spiderman dräkter borde finnas för män!

Waky waaaaky! Är riktigt trött och jag vet inte om jag ska sitta eller stå, men just nu sitter jag i alla fall. Jobbet var lugnt igår men jag vet inte om det blir det idag. Det regnar och stökar till det för mig. Det gillar jag aldrig, speciellt inte när man jobbar. Bara till att svälja eländet och se mot ljusare dagar.

Något som jag däremot har tänkt mycket på är när jag sist träffa Christoffer och vi gick in på HM för att kolla underkläder, då gick vi förbi barnens avdelning och där fanns en spiderman dräkt. Jag tyckte den va grymt söt. Det fanns till och med inbyggda muskler i den. Sött sött och sött. Men christoffer, han var ganska impad. Han kolla på den och kände på den. "Något för dig älskling?" och han svara med en gång med "Det borde finnas för min storlek också, så himla fett det hade varit!" - jo, ja..jag kan hålla med han om det. Vore coolt och se han i spiderman dräkt med inbyggda muskler (det va han själv som sa det, inte jag) ;) .

[LISETTE]

1 kommentar:

Lia ☆ Keep it real sa...

Hahaha killar alltså, växer de någonsin upp?! ;P

Men faktiskt så efterlyser jag en dräkt som man kan klä ut sig till ett xbox, kanske skulle jag få lite mer uppmärksamhet av snubben jag gillar då.. han är ju helt såld i att spela och vägrar släppa taget om dosan... KILLAR!!!