torsdag 3 september 2009

Dagens blå och lite regn.


Ska in till stan och möta upp Anna och lilla bebisen. Nu regnar det bara och det är väldigt irriterande. Precis bestämt kläder och nu vet jag inte om det riktigt håller måttet riktigt. Vi får se hur det ser ut inom en halvtimme.

Har i alla fall plockat fram min blåa volang klänning idag. Med dragkedja och allt. Beställde den från halens för någon månad sen men jag hitta aldrig tillfälle att använda den. Den känns som den tillhör hösten mer. Stor urringning bara, se om jag kan försöka fixa det på något sätt. Om inte så har i alla fall Christoffer något att glo in på när jag inte tänker på att dra upp klänningen. Mahaha.
Ska träffa han senare idag när han slutat. Vi ska dra oss till Burlöv centrum och kolla lite rea grejer där. Dom har tydligen någon kampanj-grej på gång just nu.

Ut i regnet nu. Pusski!
[LISETTE]

Inga kommentarer: