söndag 20 september 2009

Helgen är över och igår begav jag mig till danny med lite öl för att kolla fotboll. Till skaran anslöt sig också Pish & Goffe, åker hem till sistnämnda där vi sitter fyra boys dricker öl och spelar fifa 09! Riktigt skönt och roligt och framför allt väldigt lungt! Tar mig därifrån och möter upp lisette på södevärn för att åka hem till mig där mina föräldrar hade lite partaj så vi smälter in lätt efter några drinkar och sjunger Sing Star till 4 imorse. Man mår som man förtjänar!


Idag upp och vakna åka till Farmor och Farfar sitter ute i trädgården och äter gott och mycket medans lisette dessvärre var tvungen att åka till jobb. Efter det åker vi hem om och vänder i principo den tog jag cykeln ner i arlöv för att kolla på min brors match i innebandy mot Höllviken. Promadsegern med 10 - 1 fick avrunda kvällen och veckan. Men vilken lördag. Ni ska bara veta vilken sångröst lisette har. Coldplay - Speed Of Sound fick avsluta våran lördag kväll och sista drinken. Vi är kingar!


// Christoffer

Inga kommentarer: