onsdag 16 september 2009

En hejdundrans snygg jacka!!

Satt och kollade runt http://www.nelly.com/ som ingår i mina dagliga rutiner. Tittar på allt, allt som går att titta på i princip. Men ikväll hittade jag en riktigt snygg jacka från We. Kanske inte en Christoffer jacka men jag vet inte vad det är som gör att jag verkligen gillar den. Hur som helst så ska jag ta mig en rejäl funderare över den. Lite snyggt innan vintern kommer flygande på. För att för sent är det ju inte med en sådan jacka!



Passar bra nu eftersom jag envisas med att gå i hoodtröja eller en liten kofta dag ut och dag in. Ni vet sommaren lämnar aldrig skåne. Aldrig! Priset 1400 är blödigt för en jacka men det är väl vad man får ge.

Vaad tycker duu?

// Christoffer/Christoffer//Christoffer/Christoffer//

Inga kommentarer: