onsdag 2 september 2009

GUD!

Sitter och tänker på GUD(en) Axel Axwell Hedfors som i princip öppnade mina ögon för house och övrig electromusik. Han var typ en av de första verkligen stora jag såg och jag fastnade direkt. Sitter och bläddrar i det senaste numret av KING där man hittar tre fullmatade sidor gudomlig intervju med honom. Där jag bara måste citera honom i den biten av intervjun där de kom in på ämnet droger. Och han nämner Kleerup efter ett par korkade uttalanden om knark. Han nämner först att han blir irriterad över en snubbe som honom ( kleerup ) kör sitt knarkrace. Journalisten frågar såklart hur menar du? Axwell svarar, jag citerar!

" Killen har fan aldrig ens varit på ibiza, han vet inte ett piss. Han kan fan knulla sin morsa medsitt jävla - hej jag har testat alla droger som finns - snack. Varför ska han springa runt och spela någon drogambassadör, det är helt bissart. Ingen är intresserad av hans droger, han kan sticka upp dem i röven "

Axwell är kung! På alla sätt, han ber visserligen om ursäkt i pressen att han gick lite väl hårt åt men han står frö det han säger. Han hade tagit några glas då intervjuen ägde rum efter en spelning i båstad under tennisveckan.

Axwell! Den 31 Oktober ses vi igen, ser du mig så vinka. Kommer säkerligen att ha på mig vitabyxor och en vitskjorta. Han säkerliger en vacker flickvän intill mig och hennes väska eventuellt hennes skor i mina händer!

Puss Christoffer



Inga kommentarer: