onsdag 9 september 2009

Jag mår inte braaaaauuu!

Usch idag känner man sig riktigt sliten, känner mig verkligen halvsjuk. Känner mig konstig ena stunden är man varm andra fryser man. Snyftar och hostar ett i ett. Men jag har kurerat mig på bästa möjliga sätt. Hur då Christoffer ? Jo då mina barn lyssna noga nu!

  • Vitpepparkorn! Typ 15 stycken. ( Hjälper dock bäst innan, träffar ni någon som är sjuk så svep ett gäng vitpepparkorn med vatten )
  • 2 färska citroner, surt men efter några klyftor har läpparna domnat av så då går det bara av farten
  • En stabil whisky!
  • Sist men inte minst pappas Hamburgertallrik då mamma jobbar!

Skippa allt ni ser i aftonbladet och cosmopolitan, följ mitt råd och whiiiippzz är man frisk imorgon!

Men kvittar hur man mår så tänker man på gårdagen med lisette och blir varm! Man känner sig som ett litet barn på juldagen! Liksom man lägger all kraft på julafton ( det vill säga igår då! ) och när man vaknar på juldagen ( idag då daaah!) så är allt tråkigt och man vill bara ha tillbaka gårdagen. Ja ni fattar , så kändes det idag. Man skrattar hela tiden när man är med lisette! Nej måste bädda ner mig.

Krya på dig Christoffer! Tack!

// Christoffer

Inga kommentarer: