lördag 29 augusti 2009

Nytt att hänga in.

Idag är det ut och svirra. Men innan det så stack jag och handla lite med Christoffer. Det blev lite att sätta tänderna i och jag är riktigt nöjd med alla köp. Något som jag sällan brukar bli. kanske för att jag tänker igenom innan jag handlar det, vem vet? Nej, sen blir det att satsa på rejäla skor. Livrädd för att hösten kommer komma snabbare än vad man tror.


Säg inte den är ful för den är långt ifrån ful.
Underbar är den och jag är kär.
Den har allt jag letat efter. Nu är den min.
Kommer användas mycket. (Cubus)


ursnygg kjol eller topp. Såg en tjej pröva den som topp. Jag kommer då använda den till kjol. För min del är det snyggare som kjol. Riktigt kap! (Gina)


Ersätter min gamla kavaj med en ny och ordentlig kavaj. Jag älskar verkligen kavaj och har det till allt. Låt det aldrig rinna ut ur modet. (Gina)


Underbar färg och sitter perfekt. (Gina)

Fick tips om hur sminket sitter bättre på ansiktet. Fick köpa in denna smörjan som jag glömt va den heter. Bra ska den i alla fall vara och jag ska testa.
(Make Up Store)

En ny puderborste behövdes verkligen.
(Make Up Store)

Har gått och suktat efter dessa länge. Lila och grönt nagellack. Make Up Store.

[LISETTE]

4 kommentarer:

Fia sa...

Snygga kläder , älskar Gina =)

SVENSKK sa...

Strålande köp, alltihop! :D Förresten, är du aldrig inne på msn längre? :(

din dinga mamma sa...

skitsnygga kläder du köpt denna gången gumman! Hoppas du kommer att trivas i alltihopa! och du!!!
*mamma låna ibland va?* *hihi*

madicken sa...

sv: javisst är det äckligt när man ser det på viset jag demonstrerade.

tack! jag gillar dem mycket.

och du vilken massa härlig shopping du har lyckats med! visst är det härligt att komma hem och lägga allt på sängen och bara beundra det. det gör alltid jag i alla fall :)