måndag 24 augusti 2009

Snart den 25,e

Imorgon är det den 25,e och löning men jobbar man på smörgåshörnan så vet man inte om man fåpr sin lön den dagen. När jag vaknade idag så hade jag fått lönen en dag tidigare. Tackar vi för! Visst inget fel med det men då känns det liksom som en dag längre tills man får lön igen. Kanske jag som yrar men hoppas ni förstår lite av vad jag tänker. ikväll ska jag iaf försöka göra det jag altid skjutit på , betala alla mina räkningar usch usch usch! Längtar tills man kan njuta av sin lön igen . Men har haft en underbar sommar så det känns som det kvittar just nu. Drömde mig bort till göteborg innan och allt kändes så magiskt!


Maaaaaaaaaaaalmö vad i helvete håller ni på med ? Spela fotboll!

Imorgon blir det mysa i kvällssolen med lisette och utforska nya äventyr. Har väl mina planer vi får se vilken av de som går i land. Jag hoppas hon gillar vilket som!

// Christoffer

Inga kommentarer: