fredag 14 augusti 2009

Göteborg Lounge(s

Vi skulle ut på festivalen och svirra runt, yeah right! man vet aldrig hur det blir när man är med oss två. Fast egentligen vill man verkligen veta vad som sker? Nej, vi menar det! I alla fall, vi tog oss ner från rummet och gick ut och upptäckte, varför sitter vi inte på hotellets bar för? Så mycket folk där (Way out west festivalen har börjat och alla hotell är fullbokade till max) så vi tog ett bord på uteserveringen. Beställde drinkar som bara den, goda drinkar också ska jag säga! Detta är ingen fjolleri som malmö slänger ut med. Här betalar du för en drink och du får det du betalar och det är precis så det ska va, tycker vi! Jag menar, hur roligt är det och dricka en drink som egentligen ska skakas och ha tre olika ingrienser men man får bara en? Inte roligt. Men vi fyllde bordet med drinkar, öl och cider. Det gjorde så att vi var tvungna och kissa hela tiden. Tror ni att det fanns toalett där nere? Nej, verkligen inte! Vi fick springa upp till rummet och kissa hela tiden. När jag kom tillbaka så var det Christoffers tur och gå på toalett! Det blev inte mycket diskussion för min blåsa är inte stor haha.

Vi tog oss till en nattklubb och jag säger bara WOW! Vad fett! Riktigt fett! Malmös uteliv: släng dig i vägen för Göteborg glider in med allt och bara rockar loss. (Förutom fotbollen, det glider dem INTE MED, där är det MFF som tar hem den bollen!). Vi trivdes som bara den. Det fanns uterum (tropiskt) och en bling.bling rum. Kan inte bli bättre än så ska jag säga.
TILLS vi båda titta på varandra och sa: tror jag är lite för full va, ska vi hem?!












[LISETTE & CHRISTOFFER]

3 kommentarer:

danny kepp sa...

haur du sitt maalmö haur du sitt värden. skål från danny kep+p

annette sa...

hur dags åker ni från gbg imorgon? mest bara så jag vet hur dags vi själv kan köra, så att felix inte får vara själv för länge!
hör av er om det via sms!

Pia sa...

Fin blogg:)