måndag 10 augusti 2009

Vilken färg ska jag välja?

Det är svårt för mig att packa för det som verkligen betyder för mig är mina nagellack. Jisses, ytligt ska det va! Men jag kan inte gå med samma nagellack när jag väl är i Göteborg. Det ska bytas efter varje ombyte av kläder. Sen vet jag att Christoffer kommer att övertala mig och säga "du är vacker i allt!" - jo, visst men nagellack är min grej! Men jag kan inte ta med mig alla, så nu får jag välja ut vad jag ska ha för något. Phu. Världen krigar och har sig, jag krigar om färg på nagellack.


[LISETTE]

5 kommentarer:

sanna sa...

rosa är ju snyggt=)

Glam Kills sa...

Svart passar med allt. Rosa är fint också.

Jessica sa...

Sv: Tack så mycket! Ta ett ljust, det är fint :)

Sebastian sa...

Sv: Heey, kul att du hittat till min blogg .. Följ den gärna på bloglovin :)

Lösa sig gör det nog aldrig men ah, bara att gå vidare trots att jag sårat den jag älskar mest av allt ..

Allt bra med dig?
Kram

mamma sa...

beror ju på vad du ska ha på dig för något under dagarna du är i gbg?
ta med flera st..dom är ju så små dom flaskorna.