måndag 10 augusti 2009

FF Hell Yeah!

Föräldrarna är med minstingen på legoland så de blir FF för mig och brorsan som är några år äldre än honom ( 20 år i år ) . När jag kom hem från jobb så hade han lagat mat, riktigt kul att komma hem och matte har lagat mat. Han lagar typ aldrig mat så därför kändes det speciellt. Kebabtallrik med klyftpotatis , hackade grönsaker och skivad lök. Måste säga jag är imponerad, gott gott brorsan! Imorgon är det min tur och då kommer även Lisette med sin Göteborgs packning, vad ska jag göra ? Ja dessa två själar är inte svårtflörtade. En smörgåstårta från jobb som jag smackar ihop måste väl gå hem ?

Att bara vara vi hemma är lungt tyst och skönt. Väldigt sällan vi är ensammna så vi tycker de är skönt! Lite smakprov att flytta hemifrån bara att byta ut matte mot lisette så hade allt varit som man flyttat, en dag, en dag!

// Christoffer

1 kommentar:

svärmor sa...

dina smörgåstårtor går ALLTID hem christoffer *L* *SUPERGODA* är dom!!