lördag 22 augusti 2009

min miljon är min kärlek.

kom hem från jobb, oturligt nog ganska för tidigt. Fick gå från tidigt och lämna allt alldeles för tidigt. Jag vet inte vad som hände och eftersom jag nu suttit framför mamma hela kvällen med datorn och försökt göra om hennes blogg så blev det en liten flykt så att säga, en flykt från att inte tänka på det. Mamma och jag försökte lista ut vad som skett, men det är både svårt och ganska jobbigt. Blev i alla fall varm i hjärtat av att se att man har en sådan underbar mamma som tänker på allt. Precis allt. Chockad och osäker men har smält det nu, efter ett tag. Gör ont i magen att bara skriva om det. Det sista innan jag slutar skriva om det är: jag skulle bra gärna vilja veta vad som starta det? Vad är det som tynger i mig?

Christoffer kommer hit. Han kommer hit med film och mysigt sällskap med sina stora armar. Jag, denise och mamma öppnar våra armar med att bjuda på hans favoriträtt korvstroganoff.
Det känns skönt att ha någon att ringa till när man är ledsen, någon att gråta ut hos. jag vet, jag vet att jag kommer göra det ikväll när vi är ensamma.


-Varför behöva en miljon, när man har en sådan kärlek?

[LISETTE]

1 kommentar:

mamma sa...

Tänker på dig idag och hoppas att du mår ok? stressa inte!!