fredag 21 augusti 2009

Bye Bye Malmöfestivalen

Malmöfestivalen är över och ja det känns verkligen skönt får jag ta och säga . Man är inte så frälst, men en arbetskamrat frågade mig vad jag och lisette gjorde så mycket där uppe och mitt svar så enkelt och ärligt : ÄTER!

Som igår, vi ser en gibbe sitta ensam i en park och sälja kokt korv med bröd. Ser sjukt synd ut om honom vi springer fram och köper vars en kokt med jonnys senap, Undra hur länge de korvarna legat i gryten eftersom jag såg honom typ 2 timmar innan. Ingen rulians direkt. Men vi fick i oss den. Öl & Vin i folketspark fick avsluta våran festival anno 2009 och man kunde inte göra de på ett bättre sätt än med lisette och lite god mat och dryck. Önskar ni satt bakom oss och såg hur otroligt kul vi hade det! Nu har vi nya äventyr att se fram emot.

En vecka sedan låg vi däckade på hotellrummet efter en heldag på liseberg, man saknar det verkligen altså! Det gör man! Jobbe helg för mig med och de är lungt, efter den inser man att de är två hela veckor tills man ska jobba helg igen. De är lungt ändå!

Christoffer

Inga kommentarer: