söndag 23 augusti 2009

Slumdog Oxie

Åkte till min halvsjuka lisette med familj. Med mig hade jag filmen Slumdog Millionaire och en påse lösvikt! En gjuten kväll där vi satt med svärmor och denise och kollade filmen. Eller ja svärmor somnade men hon var med en liten stund iaf haha :)

En helt fantastiskt film som jag snabbt sa efter att det var en av de bästa filmerna jag sett men så sågade lisette mig direkt " det säger du altid efter varje film " hahaha tack för den. Men filmen är värd vartenda oscar den den fått. Se den! Verkligen se den!

Söndag och vi vaknar tidigt och tar en lång promenad i stan i söndagssolen och myser de sista timmarna innan lisette beger sig till jobb. Laddar henne med en rejäl frukost och ordentligt med dryck. Gick och beskåde hur Gustav Adolfs Torg såg ut efter malmöfestivalen, ren men dock vääääldigt fettig på marken. Man såg tydligt var alla mattält stått. Luktade pommes, usch men för lisette var de julafton haha :)

// Christoffer

Inga kommentarer: