onsdag 5 augusti 2009

Jobbig sol & kassa människor.

nej, jag klagar verkligen inte på solen. Men jag känner för att sola och nu har jag försökt i en och halvtimme. Det går inte. Jag duschar i trädgården, solar, duschar men det går helt enkelt inte. Jag blir för svettig och det är varmt.

SÅ, jag fick en dum idee. Jag tar en halvtimme i solarium. Det fixar jag. Det är inte bra, men denna gången får det faktiskt bli. När man får färg är det lättare ute i solen. Så jag går till solariumet och utanför står det "Tyvärr har vi stängt ner pga öl missbruk" - säg att ni skojar, var min första tanke.

Det går tydligen inte att ha ett solarium på en gård. Det har varit mer avstängt än öppet för oss som använder det med sunt och förnuft. Tyvärr är det ju så att alla som sköter sig får lida för det. Det har alltid varit så och kommer alltid vara så i fortsättningen med. Jag förstår inte hur dom som förstör för andra verkligen kan ha en sådan stor makt över oss andra som inte vill något illa. Jag begriper det inte.

Så vad blir det nu? INGET! Jag ger upp. jag ska duscha och göra mig ordning för ikväll. TRÖTT PÅ SOL OCH KASSA MÄNNISKOR !!

[LISETTE]

Inga kommentarer: