fredag 21 augusti 2009

Hard work at work

Nu är det dags för att lämna sitt varma hem och ta sig till sitt jobb. Jag har jätte ont i magen pga jobb men jag kommer inte ta upp det här, inte ännu i alla fall. Jag har bara ont. Inte känslan för att man kommit tillbaka från semestern, det är mer hur alla är och tänker. Kolleger som inte ger det man vill även om man ger så himla mycket. Det är ganska svårt att förklara. Jag vill bara att helgen ska vara över just nu, men annars finns det ingen längtan som säger att jag vill ha tillbaka min semester. Jag blinkar framåt.

och just ja! Jag har nyss fått in alla mina bilder från mobilen. phu om det tog tid. Men nu är jag klar. Alla sommar bilder är inne. 700 sommarbilder! Kanske kommer dom in här, dock inte alla. Sådan tid har inte jag.

work work!

[LISETTE]

2 kommentarer:

mamma sa...

Inte bra att du har ont i magen jU,,,KANSKE BORDE DU SÖKA ETT ANNAT JOBB LISETTE??
hoppas du mår bättre när du kommer hem för jag har ju lagat go middag *L*

love uoy

mamma sa...

Inte bra att du har ont i magen jU,,,KANSKE BORDE DU SÖKA ETT ANNAT JOBB LISETTE??
hoppas du mår bättre när du kommer hem för jag har ju lagat go middag *L*

love uoy