torsdag 13 augusti 2009

TÄVLING AVSLUTAD!

Vi tackar er som ställde upp med att svara på vår tävlingsfråga men jag kan tyvärr säga redan nu att det blir ingen trisslott för någon alls! Vi har varken en MFF Nalle eller Martini, men det kunde mycket väl vara så eller hur?

nej, tyvärr. Den som är gäst i vårt sällskap är Tore Tax!
Tore Tax är min älsklings tax. Jag köpte han när jag egentligen ville ha en levande tax. men såklart, då skulle det vara ett jäkla liv där hemma, så jag kom hem med en uppstoppad tax. Han sitter där lugnt och fint i fönstret. Ingen trisslott idag inte men det kommer väl fler gånger? :)



[LISETTE]

2 kommentarer:

mamma sa...

hahahahahaha...FAAAAAAAAAAAAAN va du e grym Lisette!!!
du menar inte att du har tagit med dig max???? herrejisses...det kunde jag aldrig TRO!! haha..du e fasiken inte klok!
varför har du han med dig?

***skrattar så jag håller på att kissa på mig***

ok...hoppas han får en fin resa med matte o husse! *S*

mamma sa...

förlåt...inte max utan Tore va det ju!! *skäms*