lördag 8 augusti 2009

Nyckelpigor överallt!

Igår var jag och anna och tog oss några glas vin ute i naturen. Och naturen är inte min starkaste sida och inte heller annas. Vi flytta oss tre gånger för att komma undan getingar, blomster getingar och nyckelpigor som det var invasion av (se bild) och det är inte ens hälften av vad som fanns där. Men vi hitta till slut en plats som var fri från allt som hade med djur att göra. Där skratta vi med Adnan och drack vin och prata känslor och nöjen. Ibland är det bara så himla skönt! Nu får jag ta och göra frukost sen kanske ta och klä på mig.





[LISETTE]

5 kommentarer:

Sanna sa...

Lite läskigt med så mkt nyckelpigor haha :P

SVENSKK sa...

Jääääävlar vad nyckelpigor! :O

LINDHEKEPP sa...

sanna: det är det verkligen :P

svenskk: haha ja jag vet, sinnes sjukt mycket.

matilda sa...

SV: tack för middags tipsen, det blev middag på Lilla torg för mig och killen.

Jag hörde om nykelpige attacken men upplevde den aldrig... vilket kanske var tur=)

matilda sa...

SV: tack för middags tipsen, det blev middag på Lilla torg för mig och killen.

Jag hörde om nykelpige attacken men upplevde den aldrig... vilket kanske var tur=)