tisdag 4 augusti 2009

The weekend.

Tillbaka från helgen. Nu har vi stryrt uppe lite som ska göras nu den närmaste tiden. Det känns bra att vi ska BOKA idag! Åh, visst kan jag bli irriterad när jag tänker på semester som är utanför Malmö, just för att det är slutet av min semester den veckan vi åker. Det har jag velat undvika, men tyvärr. Så enkelt är det inte! Men nu känner jag mig ganska lugn och pigg i magen för det hela. känns bra!

Det har faktiskt varit en känsloladdad helg. Jag har upptäckt att även jag kan ha verkliga AVSKY-känslor för personer. Eller i detta fallet en person. Så som man blivit behandlad och trampad på, klart man ska känna sig avsky. Att vara nummer två i någon annans liv är faktiskt, för mig en väldigt stor föremjukelse och jag kan må ganska illa av bara tanken. Hur kunde jag låta det gå så långt? redan vid första lögnen borde jag lagt ner hela. Det är inte okej att komma i andra hand.
Christoffer räddar situationen som vanligt och menar på att jag har så underbara vänner runt omkring mig och att jag inte ens behöver tänka på något förutom mina vänner. Han har så rätt.

Vi ladda i alla fall upp resten av helgen med drinkar och skratt. Vi gick ut tillsammans, bara med oss själv. Vi mingla mest runt. Topg någon drink och sen satte vi oss ner och prata och åt gott, stack sedan hem och somna gott. Skratt och mer skratt. En mycket bra helg men vi förväntar oss bättre de två kommande helger till som återstår.



[LISETTE]

2 kommentarer:

Heidi sa...

Tack för tipset om skorna! Jag ska prova när jag kommer hem (om jag tar mig hem that is...)

/Heidi

Sara sa...

Sv: haha jasså? Håller med.