torsdag 6 augusti 2009

Grym dag igår med lisette och familjen, så glad för att man vaknar ihop med lisette så att man faktiskt sjunger på väg till bussen och när vi klätt på oss så hinner vi sitta och prata om natten. Och när vi pratar om natten så betyder de att vi diskuterar lite hur vi sovit, ingen av oss ligger direkt stilla när vi ligger och sover! Försökte få lisette över på min sida, eller ja tätt in till mig så drar in armen under henne som en spade, tyvärr för hårt så hon vaknar. Jag låtsas att sova direkt och av en slump rullar hon över min arm så jag får henne tätt in till mig som jag velat ändå!

Efter jobb mötte jag upp dannyi stan och vi gick ett varv sen stängde allt och vi insåg att de var en dag imorgon med. Vi handlade dock inget, men hittade ett par riktigt heta finbyxor på H&M. Typ chinos fast med lite guld inslag riktgt heta, kanske något att prova i dagarna? En choklad milkshake rann ner iaf i väntan på bussen! Milkshake en sommarkväll är väl det bästa som finns ? Ingen viktväktar dryck men va tusan är det sommar är de!
# - / Christoffer / - #

Inga kommentarer: