måndag 17 augusti 2009

Hej jobbet!

Yupp, där sa jag det, Hej Jobbet! Idag var min första dag på jobbet och det kändes faktiskt rätt bra om jag ska vara ärlig. Det har inte varit någon ångest alls under denna dagen. Jag kom till jobb, lite seg startat men jag kände inte alls att jag redan var trött på det utan mer att jag inte hade haft semester och det kändes riktigt bra att ändå vara tillbaka. Svår känsla att förklara, men ingen ångest förekom och det är jag glad för. Känns nästan som att jag fått vila en perfekt tid.Men väl hemma så finns det många saker jag måste ta itu med, bland annat tvätt och andra saker. Synd om mamma och pappa som fått stå ut med allt grejer överallt. Allt lå i rummet, precis som det egtnligen ska ligga redan från början. Jag får ta hand om det imorgon, nu får det bara ligga.

En bra grej är i alla fall alla tidningar jag fått hem. Så skönt. Fyra tidningar att läsa!! Fast det blir dock inte ikväll. Godnatt!

[LISETTE]

Inga kommentarer: