tisdag 4 augusti 2009

Ut med det gamla, in med det nya!

Jag har sorterat lite bland mina kläder. Det är dags för det faktiskt. Man använder knappt hälften. Jag tyckte det kändes så tomt och jag blev nästan lite glad över det. Men så upptäckte jag att jag har nytvättade kläder att hänga upp, plus lite nytt som jag handlat in. Det blev fullt bland kläderna igen. Fast denna gången är det kläder som jag bara använder. Detta är mitt nya bland kläderna. Jag är riktigt nöjd. Både från Gina och ellos.












[LISETTE]

4 kommentarer:

Amanda sa...

Fin jeansskjortan var! :)

SVENSKK sa...

Ohhh.. härligt värre! Vill också ha nytt. Fina saker de där. :D

~~M A R I E~~ sa...

Aldrig fel att rensa ur garderoben. =)
Ja, tror man kan gilla tavlorna ju mer man kikar på dem. =)
Lite färg i lägenheten blir det iaf.

annette sa...

söt klänning! den har du inte visat mig Buhuuu...