tisdag 18 augusti 2009

Min pärla!

Måste bara tacka Lisette för några fantastiska dagar i göteborg som bjöd på allt underbart och lite till . Jag hade kunnat göra vad som helst för att få tillbaka tisdagen för vecka sen då vi satt på mitt rum med nypackade väskor och vi bara vänta på att få åka iväg i princip.
Men med Lisette kan man verkligen aldrig ha tråkigt, jag har aldrig träffat en människa som ens är i närheten av vad lisette är. Hon är extra allt! Jag kan inte beskriva hur mycket jag skrattar när jag är med henne, hon har altid något skit för sig. Hon är verkligen mitt allt. Lisette är den personen alla letar efter, den personen man verkligen känner man vill leva hela livet med. Den är hon för mig! Med henne kan jag verkligen vara Christoffer, jag kan springa till afrika av den energien man får. Jag kan inte tänka mig en dag utan henne!
Och om man efter mer än ett och ett halvt år får fjärilar i magen minuterna innan man ska träffas eller gåshud när man tänker på hur man känner hennes hand mot mig. Är det inte det kärlek så vet jag inte vad det är!

// Christoffer //

1 kommentar:

annette sa...

man blir ju riktigt rörd av dina ord om Lisette!
Kärlek banne mig!!! *L*