torsdag 6 augusti 2009

Backstreet Boys!


Backstreet Boys de 5 heta hunkarna som numera är 4 som har funnits på allas väggar och i allas cdspelare år efter år när man var yngre. De som var så galet bra tyckte man. Kommer till sverige igen , då undrar jag lite snabbt håller de än ? Kör de sitt stuk eller de hänger med musikutveckligen? Jag har absolut ingen koll på de men jag tycker allt att det är lite roligt faktiskt. Så nu sitter man här på Spotify ocg lyssnar på gamla BSB godingar!
// Puss Christoffer

4 kommentarer:

Angel sa...

hehe ååå en boyband comeback :P Min favorit är nog quiet playing games with my heart!

LINDHEKEPP sa...

haha japp, ahh jag kan inte hitta en favorit, är som godis, för mycket gott kan inte välja

Anonym sa...

comeback är väl att ta i, de släppte skiva 2005 och 2007, och senast de var här på konsert var april 2008... nya skivan håller mgåttet, producenter är redone, max martin, t-pain, chris brown, mfl..

LINDHEKEPP sa...

jaja, men för oss är det comeback!