onsdag 26 augusti 2009

Gårdagens mysiga.

Igår tog Christoffer mig till en kina.buffe. Vi har ätit på många kina buffer i våra dagar. Bland annat i göteborg och stockholm. Vi har tänkt hel tiden att stockholm slår alla kina buffe hemma i Malml, men stopp! Inte säga för mycket. Malmö slår nog hela Sveriges buffer. Helt sinnes va gott och mycket mat där var! Och ska vi tala renlighet så är det till max. Nu är det värsta att jag inte vet vad det heter. Men vi satt i alla fall två timmar och åt. När vi skulle gå så va tanken att vi skulle hyra film och ta med oss hem, men jag fixa inte det. jag kunde inte stå eller gå. Vi åkte hem och låg och titta på tv istället. Gick lika bra det. När jag kommer å namnet så skriver jag in det, för dte är ett måste att gå it. speciellt om man är sugen på kina-mat och sen om man är vrålhungrig. Och ja, ha gärna lite tid i bakfickan med annars är det inte lönt.

[LISETTE]

Inga kommentarer: