måndag 2 mars 2009

Helgen ta mig tillbaka..

Detta var en av de bästa helgerna på otroligt mycket länge! Men oj så snabbt den gick. Fredagen startade bara minuterna efter jobb då man kasta sig in i duschen och svepte några drinkar. Mötte upp Farre, danny och ted i stan. Vi drog oss till lillatorg där vi skulle äta på Koi. Koi var det sämsta jag någonsin ätit på, visst de var gott men de behandlade oss som svin där. Riktigt riktigt dåligt. Men eftersom helgen var så bra så orkar vi inte tänka på de, efter maten upp på övanvåningen på koi och drack massor med drinkar. Lisette kommer äntligen in till stan och ansluter sig till ligan, hon också med en och annan cider innanför västen.


Vi drog till Buddha där jag tycker vi hade otroligt roligt och vad jag hört så tycker alla likadant. Vi drack nog alla lite för mycket men de lät oss inte hindra oss från oss att ha ännu roligare. Oj jag vet inte var jag ska börja eller sluta. Kvällens snackisar var när farre köper en av flera skumpa tömmer mestadels över mig men ted och lisette och lisette är verkligen inte torra. Lisette är inte värre , köper en öl tömmer den över farre. King!(ar)


Lördag, usch aj baakis. Tar en lång och varm dusch tillsammans i oxie. Åker hem mot mig men in på Burlövs Center och handlar present till min bror som fyller 10 på dagen. Käkar frukost på Pölsemannen sitter akktid fint, gärna med extra senap! Hittar något tvspel såklart men han blev glad. Lisette gav honom en peng och en mangomunga bok som man lär sig ritar. Vet inte vad det heter men typ något sånt! :). Kalas med en liten del av släkten vääldigt trevligt. När alla gott och man var mätt på både tårta , kladdkaka, godis och mat så la vi oss i sängen och jag däckade totalt, vad lisette gjorde de vet jag inte. Chansar på att hon med somna,


Söndag, ahh sista hela dagen på helgen började med en frukost sen GICK vi till Burlövs Center och shoppade satan åt en grym lunch och bara njöt av varandra och hade roligt. Lisette passade på att ta en autograf av de 3 unga "hunkarna" från melodifestivalen Next 3 eller något hette de. Jag tog en bild med, ska lägga upp den. hahahahah ! Kvällen ja de blev lungt, ironman med sittingbull och bara allmänt kääääärleksgrejs som jag inte kan vara utan en sekund.



Har du något att invända hjärtat ? Gör de såfall!


// Christoffer

Inga kommentarer: