tisdag 31 mars 2009

22 års paaartaj!

Då var den lördagen kommen som man väntat på . Man vaknade upp lite smått sliten men ändå utvilad, lite snabb mys med lisette innan man rusade tills bussen för sitt besök på Larsson & Lange. Nervösitet blandat med oro men de skulle nog gå bra. När man hoppat av på gustav så kändes allt bra, jag hade sovit ut med lisette, solen sken , fest ikväll och jag hade lyssnat på ingrosso hela vägen från oxie och framför allt ny frissa på gång. In på Mc Donalds snabb flör att uträtta behov och kolla frisyren så man inte såg ut som ett stolpskott, de gjorde jag! Men men.

Håret blev enligt mig väldigt fint iaf, man slipper ha massa produkter i de för att de ska vara snyggt och det är just det som jag älskar. Och att lisette kan dra sina håriga händer igenom det! Uatn att sabba hela härligheten, jag ska försöka fixa en bild på hur vacker jag kan vara :)

Väl klar där, så yrade jag runt i hela stan, letade efter fajitamixer, ingredienser till mitt bål. In på systembolaget, glömde köpa fajitakrydda tillbaka in på hemköp. SHIT! Stress som fan, men som ni nog listat ut så blev det Fajitas som servberades med basmati ris, sallad och tre smaskiga dressingar. Mycket omtyckt, lite starkt men de fick gå ner ändå. Till det blev de ett bål samt öl och vin. Höjdpunkten för kvällen och dagen och veckan var lisettes tårta som hon med hjälp av anna bakat p ådagen. En MFF tårta, shit pommes vad god den var, jag skojar inte jag åt tre bitar och tro mig alla älskade den. Riktigt oväntat men fantastisk god,

Väl hemma efter stress i stan och en ost&skink baguette på jobb så dukade man upp och lagade mat i både lugn och ro ors svett stress men de gick vägen. Allt var klart när de trillade in en efter en. Vi åt och drack och hade det mestadels trevligt , som sagt tårtan var en milstolpe riktigt grym iaf! Timmarna rullade i fart med ölen och det var dags för malmö. Först drog vi till White , minns inte ens om alla följde med dit men en sak vet jag! Jag, lisette och robbin drog vidare till slagt där vi dansade sosseschlager fram till 0600 då de stängde. Hemma i morgon solen efter en stooor tallrik fajitas somnar jag väääldrigt snabbt medans Lisette & Robbin sitter i underkläder och dricker cider och diskuterar världsfrågor halva morgonen, var hitta de orken ?


När jag vaknade och gick ner så önskade jag att jag inte hade något. såg ut som andra världskriget men visst, jag klarade det med! och lisette tack, verkligen tack för all hjälp du värmde upp min säng så otroligt bra medans jag städade haha vad skulle jag gjort utan dig ?

Jag fick otroligt fina presenter bl.a världens godaste parfym tillsammans med världens finaste vårjacka med en skön flaska skumpa av lisette. Tack älskling, älskar dig! Jag fick ett par dj-lurar från robbin som hade fjäskat sig till av Dj Alex Moreno. Jag fick ett par stringkalsonger med en matchande polisläderhatt haha sinnes och ett par whiskystenar samt några whiskyglas av mina höger och vänster hgand danny & farre. Sen fick jag sprit, böcker och presentkort. Tack verkligen. Men att packa upp alla presenter förutom lisette,s var en meega tabbe har fortfarande ångest.

Och det där med mina stringkalsonger, ja tyvärr åkte de på men de känns som att lisette är mer lämpad att berätta den storyn, både för er och mig haha.

Verkligen tack alla för ni gjorde en riktigt grym kväll, önskar jag kunde ta bilder på allt men min kamera är hemma hos lisette, jag ska hämta hem den genast! Om jag glömt någon detalj så kommer den fram jag lovar. Var så säkra!

Söndagen annars spenderade vi hemma med min familj i shorts och sängläge.

// Christoffer

Inga kommentarer: