torsdag 5 mars 2009

Planeringsdag.

Att gå på planeringsdag var inte helt fel. Det var ändå okej, man prata om framgång och motgång, lite diskussion blir det alltid men det får man tåla, men det känns väldigt fel när det blir en arg diskussion. Man vet inte riktigt vart man ska ta vägen, sitta eller stå, titta eller titta ner, rätt obekvämt måste jag säga. Så är det när man är så van vid att se sin kollegor i arbete och inte i sådan allvarlig diskussion, eller ja, en allvarlig diskussion när chefen sitter och lyssnar.
Allt sluta till slut bra, man skoja, åt amerikanskt och en semla på toppen av allt. Och jag får inte glömma att man fick hotell frukost. Verkligen inte helt fel. Sen var man och hämta ut sina nya kläder. Tunika och en grå kavaj, jag var inte helt nöjd, men med lite fix och trix så kände jag mig bekväm i den. Så jag hoppas den går hem den 28 mars.

Nu ska jag städa lite innan mannen kommer hit. Jag ska försöka laga lite mat till han, se om jag klara göra det utan att bränna den.

Inga kommentarer: